Про результати проведення конкурсу творчих робіт серед учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області у 2016/2017 навчальному році «Моя громада – сьогодні і завтра»

Дата: 24.04.2017 11:46
Кількість переглядів: 1067

    З метою підтримки та розвитку обдарованої учнівської молоді було проведено конкурс творчих робіт серед учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області у 2016/2017 навчальному році «Моя громада – сьогодні і завтра». В конкурсі прийняли 21 учень навчальних закладів Чкаловської селищної ради.

    Результати учасників конкурсу проаналізовано та узагальнено членами журі і свідчать про зацікавленість школярів майбутнім громади. Учасники продемонстрували не тільки знання історії рідного краю, а також різносторонні вміння висловлювати та обґрунтовувати власну думку, робити висновки, узагальнення, критично осмислювати сьогодення.

   За результатами перевірки робіт учасників конкурсу журі визначило переможців у кожній номінації.

   Найкраще із завданням конкурсу справилися учні Сілаєв Богдан (Леб’язький НВК), Пчельніков Богдан (Іванівський НВК), Рубан Олександра (Чкловський НВК), Адоніна Ангеліна та Коваленко Альона (Коробочкинський НВК).

Вітаємо переможців!!!

Звіт Чкаловського НВК



« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь