A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Чкаловська селищна об’єднана територіальна громада
Харківська область, Чугуївський район

Про встановлення ставок земельного податку на території Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області

Дата: 12.06.2017 17:15
Кількість переглядів: 361

ПРЯМА СИЛКА НА ДОКУМЕНТ!

ЧКАЛОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 сесія  VIII скликання

Р І Ш Е Н Н Я

 

від                         2017 року

смт Чкаловське

 

 

 

Про встановлення ставок земельного податку на території Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області

 

Відповідно до п. п. 10.1. п. 10.1.1. ст. 10, ст. 274, 274.1., 277, 277.1 Податкового кодексу України, п. 3 розділу ІІ прикінцевих та перехідних положень  Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України                             щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» від 21.12.2016 року                   № 1797- VIII»  на виконання повноважень органу місцевого самоврядування відповідно до законодавства України, керуючись ст. ст. 25, п. 24 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

1. Встановити ставки земельного податку за земельні ділянки  на території Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області.

 

2. Затвердити Положення про встановлення ставок земельного податку                                    за земельні ділянки на території Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області.

 

3. Дане рішення набирає чинності з 01 січня 2018 року.

 

4. Доручити начальнику відділу комунальної власності та земельних відносин Виконавчого комітету Чкаловської селищної ради довести дане рішення                          до фізичних та юридичних осіб відповідно до чинного законодавства.

 

5. Вважати такими, що втратило чинність:

5.1. Рішення  ІX сесії VIІІ скликання Чкаловської селищної ради від 31 січня 2017 року «Про встановлення ставок земельного податку на території Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області».       

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію                           з питань планування фінансів, бюджету та соціально – економічного  розвитку  (ЗОЛОТАРЬОВА О.М.), та питань АПК, земельних відносин, використання природних  ресурсів   (БІЛОУС В.В.)              

 

 

 

                                           

Селищний голова                                                                          В.Д. СОЛОВЙОВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу рішення Чкаловської селищної ради

«Про встановлення ставок земельного податку на території Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області».

  Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати.

         Проект рішення Чкаловської селищної ради «Про встановлення ставок земельного податку на території Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області» розроблений на забезпечення виконання вимог оновленого Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів  України щодо податкової реформи» податкового законодавства в межах виключної компетенції селищної ради щодо встановлення  місцевих  податків,  затвердження  ставок  земельного  податку, відповідно до Податкового  кодексу  України, надання  відповідно  до  чинного законодавства  пільг  по  місцевих  податках  і  зборах, а зокрема по земельному  податку.

З метою правового регулювання господарських і адміністративних відносин між членами територіальної громади, органами місцевого самоврядування та фіскальними органами, урахування змін у податковому законодавстві селищна рада має ухвалити нове рішення про встановлення ставок земельного податку на території Чкаловської селищної ради, для застосування їх з 2018 року.

Сфера дії визначеного регуляторного акта розповсюджується на фізичних та юридичних осіб, у тому числі нерезидентів, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, розташованих на території Чкаловської селищної ради.

                                                       Цілі регулювання.

Ціллю регулювання є встановлення  плати за землю та пільг по земельному податку з врахуванням змін законодавства, інтересів як землекористувача, забезпечення ефективного використання земельних ділянок, рівних прав суб’єктів господарювання та збільшення обсягів надходжень до місцевого бюджету.

                               Аргументи переваг обраного способу

                                    досягнення встановлених цілей.

Обраний спосіб є найефективнішим для досягнення цілей, так як пряме встановлення ставок по платі за землю, пільг по земельному податку повністю відповідає вимогам чинного законодавства, враховує максимальні та мінімальні розміри плати за землю, не вимагає додаткових видатків селищного бюджету, не створює додаткових вимог щодо дій суб’єктів господарювання. Несе мінімальний ризик впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта.

   Механізм, який застосовується для розв’язання проблеми.

Розв’язання проблеми пропонується шляхом перегляду діючих ставок земельного податку, наданих пільг по сплаті земельного податку не допускаючи при цьому зменшення надходжень селищного бюджету від плати за землю.

 

Обґрунтування можливостей досягнення встановлених цілей у разі

            прийняття запропонованого регуляторного акта.

Прийняття Чкаловською селищною  радою цього рішення сприятиме наповненню бюджету та стимулюватиме більш ефективне використання земельних ресурсів, повністю  охоплює  всі види використання землі та конкретизує більшість наявних у населених пунктах сільської ради окремих видів користування земельною ділянкою.

  Очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акту.

Прийняття цього проекту рішення ради дозволить охопити всі питання встановлення  плати за землю та надання пільг по земельному податку без необхідності прийняття радою окремих рішень та збільшити надходження коштів до місцевого бюджету по платі за землю.

Термін дії регуляторного акту.

Термін дії даного регуляторного акта пропонується встановити з 01.01.2018року. Для забезпечення обов’язкового аналізу динаміки показників податкових надходжень, інфляційних процесів, індексації оцінки земель та перегляду на черговий бюджетний період в порядку та строки визначені чинним законодавством.

Показники результативності регуляторного акту.

           У результаті впровадження регуляторного акта буде досліджуватись та вивчатися:

-  збільшення надходження коштів до бюджету;

рівень    поінформованості    громадян    з    основних    положень регуляторного акта;

-  кількість громадян, на які поширюється даний проект рішення.

Заходи, за допомогою яких здійснюється базове відстеження результативності регуляторного акту.

Відстеження результативності буде здійснюватися на основі аналізу статистичних даних, що включають в себе: надходження до бюджету, кількість громадян, на яких поширюється дія регуляторного акта.

Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до набрання ним чинності.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься через рік після набрання ним чинності, у формі звіту.

Періодичні відстеження будуть здійснюватись раз на кожні 3 (три) роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

                  

Секретар селищної ради                                                            В.О. ПЄНКОВ

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення Чкаловської селищної ради від                               2017 р.

(         сесія VIІІ скликання)

ПОЛОЖЕНЯ

про встановлення ставок земельного податку за земельні ділянки

на території Чкаловської селищної ради

Чугуївського району Харківської області

 

  1. Визначення понять

• 1.1. Плата за землю - обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності та зараховується до місцевого бюджету.

  1. Оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
  2. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

 

  1. Платники земельного податку
  1. Платниками земельного податку є:
  1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);
  2. землекористувачі.
    1. Особливості справляння податку суб’єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України зі змінами і доповненнями.

 

  1. Об’єкти оподаткування земельним податком
  1. Об’єктами оподаткування земельним податком є:
  1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;
  2. земельні частки (паї), які перебувають у власності.

 

  1. База оподаткування земельним податком
  1. Базою оподаткування земельним податком є:
  1. нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим Положенням;
  2. площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
  1. Ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)
  1. Встановити ставку земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено встановлюється у розмірі 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок:
  • для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських

будівель і споруд (присадибна ділянка) - 0.03 відсотків:

  • під індивідуальними гаражами, садовими і дачними будинками

фізичних осіб – 0,5 відсоток:

  • зайнятих гаражно-будівельними, дачно-будівельними та садівничими товариствами - 0,03 відсоток.
  1. Ставка податку за земельні ділянки сільськогосподарських угідь, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у відсотках від їх нормативної грошової оцінки, у таких розмірах:
  • В межах населених пунктів – 0,3 відсотків
  • За межами населеного пункту - 1 відсоток.
  1. Встановити ставку земельного податку на земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, які перебувають у постійному користуванні суб'єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності) встановлюється у розмірі 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки за винятком земельних ділянок зазначених у п. 5.1 цього Положення.
  2. Встановити ставку податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів і нормативну грошову оцінку яких не проведено, в розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Чугуївському району з урахуванням коефіцієнту індексації та нормативну грошову оцінку яких проведено, в розмірі 1 відсоток від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Чугуївському району з урахуванням коефіцієнту індексації.

5.5. Встановити ставку податку за земельні ділянки залізничного транспорту – 12 відсотків.

 

  1. Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб
  1. Від сплати земельного податку звільняються:
  1. інваліди першої і другої групи;
  2. фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;
  3. пенсіонери (за віком);
  4. ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
  5. фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
  1. Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб підпунктом 6.1. цього Положення, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:
  1. для ведення особистого селянського (підсобного) господарства -                  у розмірі не більш як 2 гектари;
  2. для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) : у селах - не більш як 0,25 гектара, в селищах - не більш як 0,15 гектара;
  3. для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;
  4. для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.
  5. для індивідуального дачного будівництва -не більш як 0,10 гектара;
  1. Від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду фіксованого сільськогосподарського податку.

 

  1. Пільги щодо сплати податку для юридичних осіб
  1. Від сплати податку звільняються:
  1. санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;
  2. громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.

Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні".

У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством;

  1. бази олімпійської та паралімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України;
  2. дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.
  3. Чкаловська селищна рада Чугуївського району Харківської області, заклади, установи та організації, які повністю утримуються за рахунок коштів державного, районного або селищного бюджетів.
  4. Комунальні підприємства, засновниками яких є Чкаловська селищна рада.

 

  1. Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню земельним податком.

8.1. Не сплачується земельний податок за:

  1. сільськогосподарські угіддя зон радіоактивно забруднених територій, визначених відповідно до закону такими, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зон відчуження, безумовного (обов'язкового) відселення, гарантованого добровільного відселення і посиленого радіоекологічного контролю), і хімічно забруднених сільськогосподарських угідь, на які запроваджено обмеження щодо ведення сільського господарства;
  2. землі сільськогосподарських угідь, що перебувають у тимчасовій консервації або у стадії сільськогосподарського освоєння;
  3. земельні ділянки державних сортовипробувальних станцій і сортодільниць, які використовуються для випробування сортів сільськогосподарських культур;

-8.1.4. землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування - землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, тунелями, транспортними розв'язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:

а)  паралельні об’їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з’їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди;

б)  майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі;

  1. земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та фермерських (селянських) господарств, зайняті молодими садами, ягідниками та виноградниками до вступу їх у пору плодоношення, а також гібридними насадженнями, генофондовими колекціями та розсадниками багаторічних плодових насаджень;
  2. земельні ділянки кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв;

8.1.7.земельні     ділянки, на яких розташовані дипломатичні

представництва, які відповідно до міжнародних договорів (угод), згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, користуються приміщеннями та прилеглими до них земельними ділянками на безоплатній основі;

8.1.8. земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку.

 

  1. Особливості оподаткування платою за землю
  1. Чкаловська селищна рада встановлює ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території. Чкаловська селищна рада до 25 грудня року, що передує звітному, подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки рішення щодо ставок земельного податку та наданих пільг зі сплати земельного податку юридичним та/або фізичним особам.

Нові зміни щодо зазначеної інформації надаються до 1 числа першого місяця кварталу, що настає за звітним кварталом, у якому відбулися зазначені зміни.

  1. Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право. У разі втрати права на пільгу протягом року податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право.
  2. Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.

 

  1. Податковий період для плати за землю.
  1. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.
  2. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв’язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

 

  1. Порядок обчислення плати за землю
  1. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

  1. Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України зі змінами і доповненнями, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов’язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
  2. Платники плати за землю мають право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов’язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.
  3. За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

У разі зміни протягом року об’єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

  1. Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку визначеному статтею 58 Податкового кодексу України зі змінами і доповненнями.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності.

У 'разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб:

  1. у рівних частинах - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;
  2. пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній частковій власності;
  3. пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності і поділена в натурі.

За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території.

  1. Юридична особа зменшує податкові зобов’язання із земельного податку на суму пільг, які надаються фізичним особам відповідно до пункту 6.1 пункту 6 цього Положення за земельні ділянки, що знаходяться у їх власності або постійному користуванні і входять до складу земельних ділянок такої юридичної особи.

Такий порядок також поширюється на визначення податкових зобов’язань із земельного податку юридичною особою за земельні ділянки, які відведені в порядку, встановленому Законом України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” для безоплатного паркування (зберігання) легкових автомобілів, якими керують інваліди з ураженням опорно-рухового апарату, члени їх сімей, яким відповідно до порядку забезпечення інвалідів автомобілями передано право керування автомобілем, та законні представники недієздатних інвалідів або дітей-інвалідів, які перевозять інвалідів (дітей-інвалідів) з ураженням опорно-рухового апарату.

 

  1. Строк сплати плати за землю
  1. Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

  1. Облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться щороку до 1 травня.
  2. Податкове зобов’язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом ЗО календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
  3. Податкове зобов’язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом ЗО календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
  4. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Фізичними особами земельний податок може сплачуватися через касу Чкаловської селищної ради за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України.

  1. При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.
  2. У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками                                                   та землекористувачами податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).
  3. Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності                                    на нерухоме майно.

 

  1. Орендна плата
  1. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку                       є договір оренди такої земельної ділянки, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.

Чкаловська селищна рада після укладання договорів оренди землі, повинна до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі                                 на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі                                    та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики.

  1. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.,
  2. Об’єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.
  1. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються                              у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем, але річна сума платежу :
  1. - не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової

оцінки;

  1. - не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової

оцінки;

  1. - може перевищувати граничний розмір орендної плати,

встановлений у підпункті 13.4.2., у разі визначення

орендаря на конкурентних засадах.

  1. Розмір орендної плати за видами цільового використання землі                           та її площами встановлюється рішенням селищної ради відповідно чинного законодавства.
  2. Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.
  3. Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до селищного бюджету Чкаловської селищної ради застосовується відповідно до вимог пунктів 9-13 цього Положення.

 

  1. В окремих випадках розмір орендної плати та ставки податку можуть бути збільшені на пленарному засіданні Чкаловської селищної ради.

 

  1. Індексація нормативної грошової оцінки земель проводиться відповідно до положень статті 289 Податкового кодексу України зі змінами і доповненнями.

 

  1. Відповідальність і контроль за своєчасністю і повнотою сплати податку
    1. Платники плати за землю несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов’язку відповідно до положень Податкового кодексу України зі змінами і доповненнями та іншими законодавчими актами України.

 

 

 

 

Секретар селищної ради                                                                   В.О. ПЄНКОВ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь